Konkurs literacki ze Story Cubes w języku angielskim

  • 15218354_979464995519109_1962906265_n
Podziel się tym...Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Email this to someone

Write story with Story Cubes  – ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU  !!!

 1. Cele:

· rozwijanie wyobraźni dzieci,

· inspirowanie do pracy nad zdolnościami pisarskimi,

· wykazanie się zdolnościami językowymi i ich rozwój,

· promowanie wykorzystania gier planszowych w edukacji i czasie wolnym.

 2. Uczestnicy:

Konkurs skierowany jest do wszystkich uczniów Samorządowego Gimnazjum w Bolszewie, którzy znajdują w sobie pasję pisarską i mają chociaż średnie zdolności z języka angielskiego.

3. Na czym polega konkurs:

Uczniowie tworzą utwór literacki (opowiadanie, wiersz) na dowolny temat inspirowany wynikiem rzutu kostkami Story Cubes. Opowiadania muszą zawierać od 180 do max. 200 słów, w treści muszą mieć wyróżnione słowa, które nawiązują do kostek.

4. Terminy:

Do 5 stycznia 2017r. uczniowie dostarczają pracę do organizatora.

Do 10 marca 2017r. organizator ma czas na sprawdzenie prac, wyłonienie zwycięzców  i opublikowanie wyników na stronie szkoły, w szkolnej gazetce GimNEWS, na profilu Facebook.

 5. Co podlega ocenie:

a) treść merytoryczna, fabuła i pomysł na opowiadanie,
b) innowacyjność wykorzystania obrazków,
c) przestrzeganie limitu znaków.
d) dobór słownictwa, poprawność leksykalna i frazeologiczna, poprawność gramatyczna,
e) poprawność ortograficzna i interpunkcyjna,
f) zgodności struktury tekstu z wymogami gatunkowymi określonej formy wypowiedzi,
g) poprawność kompozycyjna, uporządkowany układ treści, spójność tekstu.

 6. Oczekiwane efekty:

· rozwinięcie wyobraźni wśród dzieci,

· zainspirowanie do pracy nad zdolnościami literackimi,

· wykorzystywanie gier planszowych/ towarzyskich jako alternatywnych form pomocy edukacyjnych, oraz ciekawej formy spędzania czasu wolnego,

· rozwinięcie zdolności językowych poprzez urozmaicenie i rozwinięcie słownictwa, wykorzystanie różnych związków frazeologicznych,  oraz zastosowanie różnych form gramatycznych.

7. Organizatorzy i komisja jury: Hanna Honik-Hewelt, Lidia Zdzitowiecka.

 

 

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *